På jobbet

Nu är jag på jobbet, ska jobba till 07:15 imornbitti. Det kommer bli en lååååång natt känner jag på mig. Jag ska försöka hinna göra lite skolarbete och maila mina kära gruppkompisar det som jag lovat göra. De ska nämligen träffas kl 8 imornbitti, men jag tror ärligt inte att jag kommer orka mig dit. Och det vet de om redan. 

Näe, nu sitter jag mest och väntar på att få äta "Middag". Brukar göra det runt 24, så en timme till får jag stå ut. 

Hoppas ni sover gott, det ska jag göra. Och förhoppningsvis blir det en sväng på stan imorn med mamma. I hope! 

Kommentarer
Postat av: Maddie

Oj, rockfest? Vad är det för fest? :) Dessvärre hade jag tänkt att vara festfri denna helg (det är på tiden kan jag lova!), men gärna någon annan gång! :D

2008-10-16 @ 23:07:55
URL: http://maddelutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0