Nedräkning

Nu börjar nedräkningen, och nervös är jag.. Tentan är om en dryg vecka. aaahhh
Jag pluggar och pluggar. Eller okej, inte just nu, men jag har gjort 9/11 frågor som ska va färdig till på onsdag. Det är bra för att vara jag ska ni veta! Jag lär mig lite också nu.

Det är lite konstigt, men jag tror att jag lär mig mer och är mer koncentrerad på allt när jag är stressad. Däremot tror jag att jag ska fara och kolla synen, för ja ser inte 100 hela tiden. Det är drygt och känns inge roligt om jag skulle bli tvingad till glasögon av den lätta anledningen att jag har så litet huvud och måste isf gå på barnavdelningen och kolla på brillor. Hur kul är det då? Komma till skolan med nalle puh klistrad runt ögonen. Näe, jag längtar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0