mitt huvud

Idag har varit en konstig dag. 8-10 hade vi föreläsning om genusskillnader typ. Rätt intressant faktiskt måste jag säga!
Sedan 12-13 hade vi sportmöte..
Och sedan höll min hjärna på komma ut ur öronen kändes det som. Jag ska inte klaga, det finns dom som har det värre. Men mitt stackars lilla huvud hade jätteont. Och sen blev ju inte det hela bättre av att jag typ blev åksjuk på bussen hem. Busschaffisen körde som en med epilepsianfall eller nåt liknande, ryckigt värre!
När jag äntligen kom hem och in genom dörren slängde jag i mig två alvedon och däckade i soffan en timme innan jag och Frida skulle på maxi och shoppa.

Tråkigt inlägg det här blev men jag har inget roligt att berätta. Det kanske kommer imorn eftersom jag har skola hela dagen och sen jobb. Nä fy, nu ska ja se efterlyst och sen Generation fett. Och sen, äntligen, ska jag sova! SÅ SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0