Lång dag

Idag har det varit en riktigt lång dag, tro mig.
Först skola, och då föreläsning i 2 timmar, sen ledig en timme för att sedan gå på jobbet och jobba hela kvällen.
Nog för att det gick riktigt bra, jag är faktiskt förvånad.

Nu sitter jag och tittar på Generation Fett. Jag åt nyss lite kvällsfika, men fick lägga det åt sidan tills det var reklam på tv. Fy vilken äckligt fet grabb de där var. Äckligt äckligt äckligt! Men experterna sa att man inte kan bli sådär fet om man inte har gener för det. Och det har jag inte (tackolov) så jag kan pusta ut och äta lite ostkrokar när jag känner för det. mumms, jag längtar till dom! Men det är helgmat, så det får vänta..

Snart är det sovdags, jag längtar! 10 imorn då klassen, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0