Hat

Jag ska berätta för er en del saker jag kommit fram till att jag hatar.

Jag hatar snö, av den lätta anledningen att man kan köra skoter på snö och jag hatar skotrar för tillfället. Sedan hatar jag lycksele, av den anledningen att det finns snö där nu, som kommer leda till att skotern snart blir en viktig del i en viss mans liv. Sen hatar jag kroksjö mest av allt, just för att skotern bor där.
Känner ni mitt hat för skotrar?
Varför jag säger det här är för att jag vet att skoterjäveln kommer göra mitt liv surt för ett halvår framåt.. Jag längtar redan till sommaren!

Självklart finns det mer saker jag hatar, för jag är en rätt hatisk person. Iaf just nu.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0