Fritid vs Fri tid

Visst är det bra konstigt. Nu är vi  "lediga" tis, ons, tors och börjar igen 13 på fre. Men tror ni man har nån fritid för det? Jag har suttit och arrbetat med de 14 uppgifterna som ska vara färdiga på fredag, och nu på tja, drygt 4 timmar har jag åstadkommit 4 av de uppgifterna och 2,5 dataskriven sida. Helt sjukt långa svåra frågor, jag längtar inte till tentan!

Det enda jag tänker på nu för tiden är skolan, den enda gången jag inte gör det är väl när jag går på toaletten. Då ligger allt fokus på "b l i  k l a r  s å  f o r t  s o m  m ö j l i g t". haha. Ingen rast, ingen vila. Det är ju inte det att jag tycker kursen är ointressant, snarare tvärt om. Men allt är så mkt.. typ hälften skulle räcka och bli över.

Ikväll ska jag upp till annapanna och gänget och skriva ihop nåt snyggt om den svenska modellen tror jag det blir. Kan bli mkt skitsnack också men det är ju sånt som följer med.

Nu ska jag göra en fråga till, sedan ska ja lägga mig i soffan och se A Walk to Remember som jag lovade att jag skulle se och sedan bär det av upp till Ålidhem. Jag kanske ska försöka få i mig lite mat också, det kan ju hjälpa till med koncentrationen en del. Jag vet inte, jag bara gissar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0