Fest med rock-tema

Oh shit, det var kul igår. Fram tills att vi for på corona.. som vanligt!
Corona är sämst, sämst, sämst. Dom spelar skitmusik, har alltid gjort, och kommer alltid att göra. Jag är sååå less på corona. VÄRDELÖST!

Det var riktigt roligt att se alla snygga rockare igår alltså. haha. Jag längtar efter att se alla bilder. Tyvärr kunde jag inte ta några själv eftersom min kamera hade slut batteri. Men det var mååånga andra som fotade så jag ska sno lite bilder när dom lagt upp sina ska ni få se hur vi såg ut!

Idag blir en lugn dag. Jag ska upp på ålidhem ikväll och hämta min väska som jag lämnade där igår. Det är allt jag har tänkt ta mig för idag. Kanske gå på E-puben ikv och kolla när Johan spelar, men vi får se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0