Dagens planer

Jaha, nu sitter jag här i min ensamhet. Lillebror kom oväntat hem från gällivare igår, så han och hans kompis (som också var med) tog med sig frelle på en bilrunda nu på dagen. Dom skulle på alla bilaffärer i hela stan för lillebrors kompis skulle köpa en bil.

Det här var iof rätt bra för mig eftersom jag har en del att läsa. Så jag ska strax ta och sätta igång med det. För 14:30 ska ja hämta lillkusin på flyget och sen ska vi transportera oss till vännäsby för att möta upp farmor och farfar som ska ta henne vidare upp till dom. Det blir nog bra det. Det var länge sen jag pratade med farmor och farfar nu, och jag har lite dåligt samvete för att ja inte hann upp och plocka lingon med farfar. Men det har varit så mkt nu att det inte fanns tid helt enkelt.

Näe, nu ska jag ta mig i kragen och göra lite frågor.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0