fredag

Japp. Det var seminarium i attityder imorse, och det gick bra .Roligt var det till och med måste jag säga. Inte för att det inte varit det tidigare på den här kursen. Vi har ju kul nästan jämt! Så när vi slutade kl 10 åkte jag och Anna x2 ner till stan och gick en sväng. Vi kom fram till att det är totalt omöjligt att hitta spetsstrumpbyxor med fot. Alla är fotlösa och det suger. Så jag får väl ta mig en sväng på stan imorn och köpa ett par leggings och göra som Anna sa att man kunde ju faktiskt ha svarta strumpisar under. Det går ju faktiskt. Så jag får väl prova det och se hur det går!

Nu ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.. Det blev ingen middag/tjejkväll hos frida. aja, det löser sig säkert. Vi kanske tar tag i pepparkaksbaket redan ikväll? ah, vi får se hur det blir. Nu sitter jag och väntar på att frelle ska komma hem med bussen och jag ska strax gå och stoppa in motorvärmaren så bilen startar när jag ska iväg. Det vore ju lite halvjobbigt annars.

Kommentarer
Postat av: Frida

vi vann! men fy tusaan vad frusen man är nu.. vill inté frelle bAKA med dig kan jag göra det ngn annan dag

2008-11-21 @ 22:58:30
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0