Farsdag

Jag glömde ta kort på smörgåstårtan, och planksteken vi gjorde till middag också. Men det kanske räcker med att jag berättar hur gott det var? Va? hah. Annars så har vi inte gjort så mkt här hemma. Legat framför tv-n en massa.

Imorn ska jag möta upp Anna på stan för att vi ska gå igenom argumentationsövningen som vi ska ha på tisdag. Vi är nämligen expertgrupp 1 och moderatorer (vad nu det riktigt är för nåt?). Men det blir säkert bra. Jag tycker socialpsykologi är riktigt intressant, men har dock rätt jobbigt med all engelska.. Men det kommer väl en dag jag växer upp och lär mig det jag också!

Nu ska vi nog äta en bit till av smörgåstårtan innan sängen kallar. Fredrik åker tillbaka till lycksele imorn så jag ska passa på och krama han en massa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0