en sån där tråkig lördag

Idag har jag inte gjort mkt. Jag vaknade runt 11, drog ner på stan runt 14, åkte hem 15 och sen dess har jag suttit här. Jag gick en sväng för att köpa ostkrokar, men tro det eller ej, jag kom hem utan! När jag gick där insåg jag att jag egentligen inte var sugen på det, utan jag hade tänkt köpa bara för att det är lördag och jag kan tröstäta bäst jag vill. Men det blev inget av det, och jag är rätt stolt över mig själv att jag har lärt mig hålla tillbaka.

Imorn ska jag jobba, 12-16.. Känns rätt bra faktiskt. Jag ska bara vara extra eftersom det ska vara nån underhållning där vid 14. Så det känns bra.

Näe nu ska jag se om det är nåt bra på tv ikv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0