En dag på jobbet.

Idag har jag hunnit med mycket. Jag har hunnit vara på vårdis, hunnit sy en himla massa men är ändå inte nöjd än, och sen har jag hunnit jobba mellan 13-21. Tjäna lite pengar är aldrig fel!
Jag har förästen hittat världens finaste jacka, men den var dyr.. så de blir inget förhållande mellan oss. Jävlaskit! Aja, jag får väl fortsätta leta min drömjacka. Billig och snygg, var hittar man de? Svart ska den också vara. Max mörkgrå..

Sen håller jag även på leta min nyårsklänning. Som jag säkert heller aldrig kommer hitta bara för att jag är sveriges petigaste. Men men, vi får väl se.

Nu känner jag att jag svammlar typ hur mkt som helst. Och jag tror det är ett trötthetstecken. Så nu ska jag sova så jag orkar hämta fredrik på bussen imornbitti, gå skola mellan 10-12, möta bror+flickvän på stan och sen laga mat åt dom allihop. hehe. Men det blir trevligt, jag längtar!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0