En dag med bror

Dagen har varit bra, riktigt bra. Först ett seminarium på morgonen som var riktigt intressant måste ja säga. Sen for jag ner på stan och mötte upp Per och Erica. Hungrig som jag var gick vi först på stars så att jag fick trycka i mig lite mat och sen gick vi stadsrundan .Jag köpte en klänning som kanske blir nyårsklänningen om jag inte blir tvärfet och inte får igen den sen. haha. nä men det ska vi väl ändå kunna undvika hoppas jag.

Efter stadsrundan for vi hem hit och jag gjorde tacogratäng. Gott var det måste jag säga. Nu sitter jag här med min värkande mage efter allt godis jag blev "tvingad" att köpa. Så nu ska jag och fredrik krypa till kojs och se Step Brothers och jag hoppas den är bra så att jag får sova gott.

Gonatt, hoppas morgondagen blir en bra dag också, för det är jag värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0