Den där tentan

Ja jag ska väl ta och berätta.. För det första ska jag klargöra några saker. Tentan bestod av 3 delar (moment). Man skulle ha VG på två av momenten för att få VG i hela kursen. VG är det mesta man kan ha på en tenta på universitetet. Iaf av det som vi går. Jag hade VG på första momentet (2 poäng från max), jag hade VG på tredje momentet och sen, till det sorgliga. Jag var 0,5 poäng ifrån G på moment två. SÅ SURT! Så det momentet måste jag göra om. Iof hade jag räknat med det redan från början, men nu känns det extra surt när jag hade så oväntat bra på dom andra två delarna.

Men men, det är bara att bryta ihop och komma igen. Ikväll ska jag på bio med Anna och Anna, vi ska se twilight eller hur det stavas. Det blir king!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0