Dagen

Oj, det har varit en lång dag idag. Riktigt lång! Började imorse kl 8 med dokumentärfilmning med gruppen. Sedan var det dags för föreläsning och sen gick jag raka vägen till jobbet. Eller egentligen gick jag inte, jag fick åka bil med en vänlig själ, tack! Hur som helst är jag hemma nu och jag trodde att jag skulle få njuta resten av kvällen tillsammans med gossip girl. Men inte då, nyaste avsnittet finns ingenstans och jag är jätteledsen nu, på riktigt! Men jag fick en glad överraskning iaf, Fredrik kommer hem en snabbis på torsdag innan han åker upp till min lillebror i gällivare där han ska spendera helgen. Jag kommer sakna han!

Nu är det 2 1/5 män iaf på tv så jag får väl nöja mig med det.

Imorn ska jag och Björn baka pepparkakor (hoppas jag). Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska ta hand om lillfritz

2008-11-26 @ 18:33:34
Postat av: pert

// per

2008-11-26 @ 18:34:12
Postat av: Sandra

Hej. Roligt att du kollar min blogg och att du skrev också var ju ännu bättre. Längesen man hörde någonting från dig så det var roligt att höra att du lever.

Haft en bra start på året?

2009-01-06 @ 19:34:36
URL: http://www.mammasandra.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0