söndagmorgon

Nu sitter jag här igen, den eviga helgjobbaren. Det var tungt att kliva ur sängen, särskillt när man har en sovande valross brevid som får ligga kvar. åh!
Sen har jag ångest över min beach-08 deal, jag har inte sprungit nu på en vecka, skäms på mig!

Näe, nu ska jag pussa valrossen hejdå, och sen ska jag bege mig till jobbet och hoppas på att det blir en lugn dag där, vilket jag nog kan säga redan nu att det inte kommer bli. Så vi kan hoppas på att jag har bra jobbarkompisar idag ist..

Kommentarer
Postat av: frida

åh va skoj!
Jag jobbar nu hela helgen, men i morgon kväll har jag kanske tid å sitta vid datorn en stund. :D

2008-05-04 @ 14:16:19
URL: http://friidaboman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0