sol men inget bad

Oj vad varmt det har varit ute idag alltså. Det är nästan så jag skulle vilja säga FY, men det gör jag inte. Så du kan ignorera det där.

Vi va ut en sväng på Sporthuset, men skorna jag ville ha var slut i storlek. Typiskt min tur, men men. Vi åt en glass nere vid vattnet på strömpilen ist, det var skönt.

Sen så glömde jag ju såklart kameran hemma så det blir ingen stekarbild från bölesholmarna idag. Dock låg vi där på en filt och stekte en stund, frelle och jag. Det var härligt. Konstigt att kunna ligga ute och sola den 3:e Maj. Det ska typ inte gå. Det måste ju vara rena sommaren då jag fyller år om det ska fortsätta såhär.

Nu har vi en filmkväll framför oss, och 07:30 ska jag infinna mig på jobbet imorn. Jag längtar! (inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0