ibland

Ibland kan små saker få mig så arg så fort! Idag är en sån dag, jag skulle mest av allt inte ha velat vakna alls imorse. Och sen gör det ju inte saken bättre att jag vet att jag ska jobba imorn, jag jobbar ju JÄMT!
Alltid helger iaf, jag är så less så less så less x typ 100. ÅH!

Jag hoppas att jag kan åka upp till mormor och morfar på måndag/tisdag. Allt beror ju på hur allt går på sjukhuset men jag behöver lite omväxling. GE MIG!

Snart fyller jag år också, fast just nu känns det mest jobbigt. Jag skulle gärna stanna på 21 nåt år till. Jag blir bara mer och mer stressad för varje år som går. Men OM jag nu kommer in på skolan till hösten kanske ett stressmoment försvinner, utbildning är ju ändå a och o i dagens samhälle..

Nu håller jag på fixa makaroner och korvstroganoff, jag hoppas det blir gott. För mitt tålamod är slut för länge sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0