förlust

Ja tråkigt nog förlorade Sverige igår. Men en rysare blev det ju ändå. Ah, livet går vidare.
Nu får vi väl helt enkelt hoppas på ett brons, det är ju inte fy skam det heller.
Och sen är det ju extra skönt att få sätta Finland på plats, det kan dom behöva!

Nu sitter jag här hemma i soffan och ser på när UIK möter frankfurt på TV. Strax före 13 fick jag erbjudande om fribiljetter av min vän Frida. Tråkigt nog slutade jag jobba halv ett och det kändes stressigt att hinna dit då till ett. Och sen hade jag inte en så medgörligt pojkvän här hemma, som totalvägrade damfotboll. Så jag får vackert sitta här i soffan och kolla. Men, det går ju nästan lika bra det. Jag håller på baka samtidigt så.

Det var tal om att Fredriks lillasyster skulle komma hit idag, men jag har fortfarande inte sett skymten av henne. Så antingen har hon blivit osynlig, eller så ångrade hon sig.

Imorn ska vi till Pia och Anthon hoppas jag. Det skulle va skönt om det var fint väder. Då skulle man nästan kunna ta med bikini och sola en kvart eller två. Det kan behövas om vi säger så, för det är jag som är liket. I sommar blir jag räkan, eller grisen, eller nåt annat sånt där rosa. Stackars mig..

Kommentarer
Postat av: mamsen

ta det lugnt med solandet och ha tålamod så blir du oxå brun. puss

2008-05-17 @ 19:06:40
Postat av: Anonym

2008-05-17 @ 19:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0