Brännbollsyran, Brännbollscupen

Japp, det är den tiden på året igen när den omtalade Yran, eller numer kallad Brännbollscupen går av stapeln här i Umeå.

Igår var vi ute, självklart på ålidhem där allt händer. Det kryllade av poliser i gula västar och av fulla människor. Vi däremot var ändå förhållandevis i bra form. Trevlig fest hos Nicke och sen en tur runt ålidhem, dock undvek vi Fysikgränd i år. Bra drag av oss där tror jag! Jag och Emma åt årets godaste kycklingrulle, och stank sedan vitlök hela kvällen. Den var sjukt god och vi hade sjukt kul.

Sen, när vi skulle avrunda kvällen tog jag och Fredrik bussen hem. Vid universum klev det på en tjej med det fulaste skrattet jag hört i hela mitt liv. Så vi satt och skrattade åt henne hela hemresan. När vi väl kom hem var det kakor och saft som gällde. Vi tömde mitt kakförråd, jag och F. Men gott var det.

Sen somnade vi ganska gott, och vaknade runt 11 idag. Mådde hur bra som helst (med liten överdrift) men åkte ner på stan för att dejta Ulven och Nicke och äta lunch på Balder. Tacobuffé, mumms!



Nu får vi se vad den här kvällen har att erbjuda i nykter anda. Vi kanske skulle ta och lära patrik äta fisk? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0