fixat óch trixat

Nu har jag försökt lära mig att html-koda lite. Det är ju rätt omständigt men rätt kul när/om man kommer på hur man ska göra. jag är mest missnöjd över min header, men det är nog mest för att jag inte har nåt bra program att skapa en i. igår satt jag till och med i paint, hur dåligt är inte de på en skala?
Jag vill ha photoshop!

jobbade natt igår, och ska jobba natt idag med. de är lite drygt men det går nog bra, hoppas jag. Så länge det är lugnt så.

Imorn ska jag på modevisning med mamma, det blir roligt. modevisning med tacobuffé, kan kanske inte bli bättre än så, förutom att jag ska jobba igen på lördagmorgon, det suger mest av allt!

/m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0