ännu en tråkig lördagkväll i ensamheten

jag är så jävla besviken.. då har vi planerat sen förra helgen att vi skulle dra en utgång idag. för 2 dagar sen fick jag reda på att alla hade tänkt gå ut på ett ställe där det bara är jag som inte tar mig in, weho kul!?
sen vill F att jag ska åka upp till lse för att festa där, det orkar jag inte, jag var där förra helgen.. det räcker och blir över för ett bra tag framöver.

sååå. nu sitter jag i min ensamhet eftersom F också valde att fara ut här i umeå ändå. sur som en citron är jag och han förstår inte alls varför. hur kan man inte förstå varför? jävla killar!

"Men du sa ju att det var okej att jag for ut med mina kompisar"
DAH, sånt där ska ni förstå.. det betyder inte att det är okej att fara ut, utan att jag/vi tjejer också har nåt att göra. varfan, hur snällt är det att lämna någon utanför på de där sättet, när man sett fram emot att följa med och sen blir det pannkaka av hela skiten? Det är klart som fasen att det inte är okej. Jag är den eviga nyktra tjejen som ska måsta upp mitt i natten för att hämta en full kille från krogen, vilket jävla liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0