Umeå runt

Idag har jag och Emma varit runt umeå och tittat på saker. Vi startade på Expo,
vidare till returmarknaden på strömpilen, sen strömpilen,
sen myrorna och till sist en macka på subway och sen åkte jag hem och sov.
Emma var ute efter en lampa och kom hem med två.
Jag var inte ute efter nåt, men köpte en tröja och ett par shorts för allt som allt 150 kr.
Det var ett fynd kan jag säga!

Nu ska jag snart och jobba, vi ska ha inskolning ikväll så risken att vi får lite att göra är väl ganska stor.
Men det blir nog bra, ska jobba imorn natt oxå men sen är jag ledig ända till måndag natt. Härliga tider.

S o v  g o t t  a l l i h o p , det ska jag imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0