Midsommar

Nu är det midsommar, för klockan är ju över 24. wehoo
Jag jobbar och sliter. Eller så överdriver jag en massa, jag har vikt servetter och gjort i ordning lite blomster till imorn.
Pensionärerna på det här bygget ska få sig en hejdundrandes fin dukning till den flygande jacoben som dom ska äta imorn. T u r  d o m  h a r  m i g !

Imorgon natt ska jag och Stickan baka jordgubbstårta har chefen bestämt. Tror ni jag blev lycklig när jag hörde det kanske? Jag ska se till att det blir jordgubbar över som jag kan stoppa i min stora trut. mumms..

Näe vet ni vad, nu är jag hungrig och det är dax för "middag".

Hoppas ni sover gott, det ska jag göra imorn när jag kommer hem. N a t t i !

ps. fredrik, jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0