Lost

Visst, jag är lite töntig som fortfarande ser det där programmet som alla andra slutade med efter första säsongen. Men jag kan inte hjälpa det. Jag följer det inte slaviskt, men kan jag så ser jag såklart!
Taskigt bara att det var dubbelavsnitt och säsongsavslutning ikväll. OCH att det var 45 min mellan programmen. Tänker dom inte på oss stackare som ska upp och jobba imorn  va?
Näe, ja tror inte de.

På tal om jobb, ja tror ja ska cykla till jobbet imorn. Jag hoppas jag orkar de bara. Jag brukar ju vara rysligt lat på morgonen. Men vi får se, det skulle vara perfekt iaf. För det lär ju ska vara varmt och skönt när jag ska hem. åååh, denna underbara sommarvärme!

Jag åker till lycksele på fredag, jag längtrar efter fredrik, min fredrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0