jag vet, jag vet..

Nu börjar det bli tråkigt här igen. Inga bilder, bara text. Jag vet!
Men jag får skylla på att jag har jobbat tre nätter, och har den fjärde kvar nu inatt. Jag har inte hunnit med nåt annat än att sova och jobba de senaste dagarna. Tråkigt men sant.
Imorn åker jag nog till mamma och pappa och bjuder in mig själv på middag, och sen på måndag ska jag dejta ninis.
Det blir king! Jag ska kolla om vi inte kan dra ut i skogen med hunden hennes så jag får prova min kamera på något som inte kan sitta stilla. haha

Nu ska jag snart gå på statoil och ladda upp chips-förrådet till inatt. Det blir mumms!

Sov gott allihopa, o c h  f e s t a  l u g n t !
(för jag antar ni drar en 2-dagars?)

Kommentarer
Postat av: Frida

När åker du i såna fall till byn?

Jag hade ocå tänkt mig dit, kanske ska vi åkatillsamans?

2008-06-21 @ 21:11:47
URL: http://friidaboman.blogg.se/
Postat av: Maddie

Låter tungt att jobba så mkt natt, hoppas det har gått bra! Jag har inte bestämt nästa gång jag kommer till Umeå, men det blir någon helg i juli iallafall! Kanske första eller andra helgen :)

2008-06-22 @ 00:48:53
URL: http://maddelutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0