tråk

Jag vet, jag har varit otroligt tråkig och osocial de senaste dagarna/veckorna.
Jag skyller på jobbet, vilket är jävligt töntigt att skylla på. Men jag skyller på det ändå.
Sen skyller jag på att jag är trött som en gris, omotiverad till 1000 och helst av allt skulle
jag bara vilja lägga mig i en säng och sova bort en månad eller två.
Men det skulle ju vara rätt tråkigt det också eftersom jag skulle missa hela sommaren,
men vilken sommar förästen?

Jag undrar om jag håller på eller redan har hamnat i någon down-period. Jag vet inte..
Och sen finns det ju en person som inte gör allt speciellt mkt bättre heller.
Fy vad jag är less, man kanske skulle flytta till Stockholm/Göteborg/Thailand eller var fan som helst.
Undrar om saker och ting skulle bli bättre då?


JAG HOPPAS JAG KOMMER IN PÅ SKOLAN! HOPPASHOPPASHOPPAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0