snart..

Igår jobbade jag natt, och inatt med. Det har gått riktigt bra men jag är ändå less.
Efter att jag sovit nu ska jag till byn och äta surströmming med mamma,
kunde inte blivit gladare när hon ringde igår och frågade om jag ville äta med henne.
Surströmming är typ det bästa som finns, för er som inte visste det.
Och ni som inte smakat, nu vänder jag mig till dig Frida, PROVA! haha

Nu ska jag gå och stoppa i mina tanter här på jobbet lite medicin.

Förästen, tack för igår Emma mfl. Hur trevligt som helst och roligt att se alla,
det var ju som rätt länge sen sist!

Kommentarer
Postat av: Frida

Näe jag behöver inte prova, jag VET att jag inte tycker om det. precis som jag visste att jag inte tyckte om oliver, och de upptäckte jag verkkigen när jag smakade. villinte ha en sån hemsk upplevelse igen.

Jag som hade tänkt du skulle komma hit och äta mat ikv, men en annan kväll kanske?

2008-07-06 @ 11:46:47
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0