Semester

Jag och Fredrik har varit på våran lilla semesterresa. Den blev hur lyckad som helst!
Vi startade på ön Trysunda utanför ö-vik. Där solade och badade vi en hel dag, hur skönt som helst.
När vi sedan kom in till fastlandet åkte vi vidare till Norrfällsviken för att slå upp tältet och sova första
natten. Det var en halvdålig natt, tältgrannarna var fullare än allt och höll på riva vårat tält när de skulle
hitta tillbaka till sitt. Och en husbil 50 meter bort spelade musik ordentligt högt långt in på natten.
Efter att vi pratat lite om fortsättningen av semester slopade vi idén att sova där en natt till, så
vi bokade hotellrum på Scandic i Sundsvall.
Det var typ det bästa ever!
Så vi sov där, åt hotellfrukost på morgonen och drog sedan iväg på IKEA!

Till och med fredrik tyckte det var kul på IKEA, tror jag iaf?
Han shoppade en del han med.

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder från Trysunda..







Jag ska bara tillägga att korten är tagna med min lilla kompakta kamera.
Systemkameran blev för jobbig att bära runt på..

Kommentarer
Postat av: Y a m i n a

Mysigt!

2008-08-02 @ 11:46:21
URL: http://masqara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0