Klantigt telia!

Alltså, då ringde jag förra veckan för att säga bort vår digital-tv eftersom vi aldrig använder den.
Vi har haft den gratis i snart ett år och jag kände inte för att börja betala för något som används
endast av Fredrik nån helg ibland när det är nån bra fotboll på tv. Det kändes inte så värt,
och det tyckte inte han heller.

Meeen, så kommer det ett brev här idag där det står att jag sagt upp BREDBANDET.
Va tusan, det vill jag ju ha kvar ju. Så jag ringde tillbaka till Telia, och hon jag pratar med
försöker bortförklara sin andra kompis som hade gjort fel.
Aja, nu är det ändrat iaf!

Nu måste jag hoppa in i duschen, tänkte svänga förbi emma en sväng å kolla på hennes nya
inköp.

Imorn ska jag och Pi på bio, weehooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0