Tonfiskpastasås

Kanske världens lättaste och godaste pastasås på tonfisk.

Börja med att sätta igång pastan.

1/5 gul lök (beror på tycke och smak. Du kan ta så mkt du önskar)
1 burk creme fraiche
ca 1/5 dl chilisås
1 burk tonfisk
Salt och peppar


Hacka löken och fräs den, blanda ner cremefraichen och chilisåsen. Smaka av med salt och peppar.
Blanda sist ner tonfisken, och se till att allt är varmt.

Ät tillsammans med pastan. MUMMS!

(Jag tror att det här receptet kommer från Julia från början. Men jag har fått det från Frida.)


Kommentarer
Postat av: Julia

haha, du har så rätt! Den är från mig, men jag har fått den av en annan kompis så jag kan inte ta creed för den, hehe. Men god är den! :)

2008-12-20 @ 19:23:32
URL: http://juliaaaahen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0