Klockan är 4..

Vi har sprungit fram till nu, fy sjutton! Men nätterna går rätt fort då, och det är ju iof bra.
En natt kvar efter den här, det känns lite småtråkigt.. Jag gillar nätterna här.
Bra personal, bra boenden (ävenommanblirlessibland). Ja på natten är allt bara bra.

Jag längtar efter min säng, det var underbart skönt att sova igår, och att vakna och höra spöregnet
mot taket. Då blir man glad och känner att man iaf inte sovit bort en fin dag, utan man kan med gott
samvete ta sig lite "frukost/middag" och känna lugnet för en stund.

Nu ska jag jobba vidare, sov gott och tänk på mig då ni vaknar imorn. 
För då är jag i min bästa s k ö n h e t s s ö m n !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0