Inspiration

Jag såg några fina armband hos Elli och fick lite inspiration. Jag tänker inte börja sälja armband, som hon. Men jag ska däremot göra åt mig själv. Det blir finemang! Jag var på stan idag och kollade utbudet av material, så om allt går vägen kanske jag kan köpa det på lördag? Om jag orkar mig ner på stan då.

Det ska bli roligt, jag gillar att pyssla.

Annars så har jag gjort dagens stora gärning idag. Eller egentligen i fredags.. Jag fick order av lillebror att köpa örhängen åt hans flickvän Erica. Dom skulle vara svarta rosor från glitter. Självklart gick jag dit och köpte sista paret dom hade. Erica hade sökt runt halva Sverige men inte hittat.. Ikväll hade tydligen lillebror gett henne dom, för jag fick ett tack-sms! Kul att det var uppskattat, jag gör gärna om det! (:



Såhär såg de ut! Fina va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0