Igår..

Igår var jag och åt middag hos Pia i Holmsund. Spagetti och köttfärssås blev det, och det kunde inte vara mer uppskattat från min sida. Fy va gott det var! Efter maten gick vi en prommis genom Holmsund, och när vi kom tillbaka åt vi vindruvor och munkar. Det var riktigt gott det med!
Sen var det självklart dags för Project Runway-finalen. Och jag måste säga att jag tycker rätt person vann. Även om jag nog aldrig skulle ha på mig hans kläder. Men det är ju en helt annan sak. Han var helt klart bäst..

 Nu är klockan 7 på morgonen och jag ska strax iväg på jobbet. Sista dagen innan skolan börjar på måndag. Nervös är jag, som tusan. Men det blir nog roligt.. Jag hoppas på det!

Oasis - Stop crying your heart out


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har inte hängt med känner jag, vad ska du gå? : )

2008-08-28 @ 14:26:59
URL: http://libney.blogspot.com
Postat av: Pia



Tack för i går vännen!

Hoppas på en dejt snart igen!

2008-08-28 @ 17:41:27
Postat av: Linnea

Hej. Jajust ja, nu kommer jag ihåg att du berättat det :)

Jo, jag får äntligen hämta ut mitt personbevis i morgon, så då ska jag göra en ansökan direkt (Det spelar ingen roll hur mkt man bönar och ber, man FÅR verkligen inte börja förrän man har ett giltigt personbevis på att man är folkbokförd i Umeå, antagligen). Så jag börjar nog på måndag, om inte något annat nu skulle skita sig. Jag har dock inga böcker än, så det känns ju inte sådär superbra. Men det ska gå, och jag är helpepp :]

2008-08-29 @ 01:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0