Det tråkigaste

Ja men fy fan, jag måste fara och handla idag. Och när jag vet att jag måste göra det blir det typ det värsta jag vet. Tänk vad mkt pengar man lägger ut på att köpa saker som man ändå bara ska skita ut sen. Va? Ska det verkligen vara nödvändigt. Och tyvärr är svaret, JAA. Åh..

Jag ska iaf en sväng på OBS!, en sväng på ÖB, en sväng på säkert nåt annat ställe där jag kan göra av med lite pengar. Hur som helst, det blir nog bra och gott (om inte annat)..

Ikväll får vi väl se vad som händer, kanske en sväng på bowlingen.. vad tror ni? Till middag ska jag nog äta subway iaf. Det var länge sen, och DET är jag värd!

Kommentarer
Postat av: Noashine

Jo nästintill att man blir deprimerad bara man tänker på vad med pengar det går åt bara till mat och hushållsviktiga saker :(

2008-08-29 @ 11:22:07
URL: http://noashine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0