Det gick i OS och jobbets tecken.

Ja idag har jag jobbat. Men självklart har jag kombinerat jobb med OS. Jag kunde ju inte missa Stefan Holm ju, vem kunde det liksom? Så när det var dags att städa, städade jag hos en farbror som är lika intresserad som jag. I pauserna drog jag dammsugaren, annars lallade jag på med dammtorkningen som mest. Sedan när det var dags för fika så gick jag från rum till rum och de flesta hade på tv-n. Och så stannade jag hos en sista tant som behövde mitt sällskap mest av alla. Vi såg de sista hoppen ihop och höll våra tummar och hejjade. Vi hade en rätt mysig stund tillsammans, ni skulle ha varit med!


Vill ni veta en tråkig sak, DET REGNAR! vafan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0