Armband och kvällen..



Jag var på stan och köpte grejer till mitt armband idag. Jag vet precis hur jag vill att det ska se ut. Så nu väntar jag bara på några småsaker som dom skulle få in i veckan nån gång. Ni ska få se resultatet då det är färdigt. Weii!

Annars så har jag träffat Tanja idag. Fan va vi är dåliga. När vi bor typ 100 mil från varandra hörs vi lite då och då. Men nu när vi bott i samma stad 1 år hörs vi inte alls förutom när hon ska flytta. Hon flyttar alltså imorn. Men men, vi hann med en trevlig dag idag så. Och sen får jag åka ner till Falun och hälsa på henne sen då. Det blir nog spännande.

Ikväll ska jag och Fredrik på Balder och äta med mams o paps och sen ska vi på bio och se The Dark Knight. Det blir hur bra som helst. Sen ska jag sova som en gris ända till imorn.

Dags att styra på sig finkläder nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0