gårkvällen, som spårade.. för vissa

Jag var nykter igår, och jag har aldrig någonsin varit gladare för det! Vi for först till Pia och Anthon, åt grillat för första gången i år, oj så gott det var. Sen så spelade vi lite alfapet och kände lugnet. Fram till deras kompisar började komma. Från början var det helt ok, men det spårade mot slutet. Vissa blev  liiiite för fulla för sitt eget bästa och jag där mitt i hela härligheten försökte hjälpa Pia att diska och plocka undan någorlunda.

Hur som helst var det en HALV-bra kväll. JAg kan inte säga annat, men vi får ge det ett nytt försök en annan gång..
typ då jag fyller år? hehe



ps. på tal om nåt heeelt annat så får jag klippa mig den 23:e, jag är lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0