du sover väl inte?

moaha. det blev lite halvkonstigt när jag kom på jobbet ikväll. Tydligen hade chefen strulat till det, så vi var tre som skulle jobba natt. Vissa tyckte att eftersom jag var vikarie skulle jag gå hem igen, det tyckte däremot inte jag. Eller jag sa bara att "visst kan jag gå hem, men jag ska ändå ha betalt för natten eftersom jag är uppbokad på den". Efter lite sura miner gick en annan ordinarie personal hem. Shit pommes, inte kan man köra över Malin hur som helst. Jag är i alla fall stolt över mig själv!

Jag menar, det är ju en sak om jag fått veta det nån dag innan, men när jag lix sovit på dagen, åkt till jobbet, bytt om och är inställd på att jobba. Inte tänker jag bara åka hem då igen och skita i de 10 timmar jag skulle kunnat få lön för. Näeru.

Än så länge har det iaf varit en bra natt, jag har hunnit fixa med pappas tack-kort från 50-årskalaset. Imorn ska vi till mams å grilla, fyyy vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0