de va som tusan

Jag blev väckt imorse, kl 9. Det är inte lätt när man är så populär som jag. haha. Näe, skämt och sido. Dragonskolan ville ha mig till att jobba som idrottslärare imorgon, men det gick inte för sig. För jag ska ju jobba natten nu inatt, och sen köra till lycksele det första jag gör när jag slutar imorgonbitti (hur jag nu ska orka det?). Sen ska jag dejta Linnea kl 10 och få mitt hår klippt och färgat. Ska bli så spännande!

Nu ska jag strax köra mamma till en av hennes kompisar och sen bege mig hem till Umeå. Där ska jag slå på filmen "The Notebook" sen förhoppningsvis sova en massa. Hehe.. jag måste träna på se den där filmen om jag nån gång ska kunna se den tillsammans med nån annan levande människa.


Ps. Lillebror kommer hem i helgen, weehoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0