04:47

Nu börjar natten lida mot sitt slut. (puh) Det har hänt mkt inatt, synd bara att jag inte kan sitta här och beklaga mig över allt, tystnadsplikt you know..
Hur som helst, det ska bli skönt att få sluta, om sisådär 2,5 timme. Då ska jag brumma iväg på en gång till lycksele, och äntligen äntligen äntligen få göra nåt åt mitt skatbo till hår. weii. och självklart är ju en stor del i allt att jag får umgås lite med Linnea, det är ju aldrig fel.

Ikväll ska jag och hälsa på Jennie också, passa på lixom. Jag har ju inte hunnit se nya lyan där än, så det ska bli spännande. Och självklart ska det bli kul å både träffa henne och barnen också, jag lääängtar! Tur egentligen att F jobbar eftermiddag och inte slutar förän 24 på natten, då hinner ju jag träffa alla jag ska träffa innan han slutar. Hur bra är inte det?

Näe, om man kanske skulle gå och torka lite mer bajs nu innan natten är över. Eller ska vi be till "HON där uppe" att skona mig från det? Snälla snälla?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0