Ostkrokar och Ranchdipp

Kan inte bli bättre. Jag är värd en stor ostkrokspåse, och den ska jag köpa på statoil nu.

Jag håller förästen på att tvätta mina vita tygskor nu, hoppas jag inte förstör dom bara. Men dom var så skitiga att de inte hade gått att använda ändå.

Och till slut en fråga till Mamma:
Jag har ett par vita jeans (som jag aldrig använt och som legat i min garderob länge). Nu är frågan, tror du att dessa går att färga? Typ mörkblå/svart? 98% bomull, 2%elastan är det i.
Jag tänkte att då kanske jag kan använda de ist för att de bara ska ta plats i min stora garderob till ingen nytta? 
Vad tror du? 

Kommentarer
Postat av: mamsen

det borde gå, ev.kan sömmarna bli vita om det är syntettråd, men prova vet ja. lycka till

2008-06-18 @ 09:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0